Všeobecné obchodní podmínky
BcA. et BcA. Kateřina Kaclíková
,Vítejte ve Všeobecných obchodních podmínkách:
Milí návštěvníci, milé navštěvnice, webových stránek www.katerinakaclikova.cz,
právě jste se ocitli* na stránce se všeobecnými obchodními podmínkami pro prodej mých:
* fyzických produktů (jako jsou například knihy, samolepky, tetovačky, dárkové poukazy, a pod.),
* i digitálních produktů (jako jsou např. autorské elektronické knihy (e-knihy, či e-booky), povídky (e-povídky), dále zvukové nahrávky (audio nahrávky), video záznamy, online kurzy, kluby, členství, atp.,
* online i offline: workshopů, seminářů,dílen,retreatů,čtení, různých živých a vzdělávacích akcí, poradenských, konzultačních, mentoringových, dramaturgických, scenáristických, copywriterských aj. sezení, zabývajících se převážně autorským uměním, psaním, nakladatelstvím, copywritingem, sociálními médii, a audiovizuální tvorbou.
Na webových stránkách www.katerinakaclikova.cz (dále jen „web“ nebo „webové rozhraní“) jste si nejspíš už přečetli podrobnosti o vámi vybraném produktu, službě nebo akci.
Tyto Všeobecné obchodní podmínky (zkráceně jen „VOP“) obsahují informace, které také potřebujete mít k dispozici ještě před tím, než kliknete na objednávací tlačítko, a mohli tak následně, při objednávce, udělit souhlas s Obchodními pomínkami.
Obsah Všeobecných obchodních podmínek:
-
-
- Úvodní ustanovení a vysvětlení účelu všeobecných obchodních podmínek
- Důležité pojmy (definice)
- Objednávka a uzavření Kupní / Licenční smlouvy
- Cena produktů a platba
- Dodací podmínky
- Údaje o funkčnosti digitálního obsahu a jeho součinnosti s hardwarem a softwarem a ochrana autorských práv
- Odstoupení od Kupní smlouvy
- Záruka, práva z vadného plnění, reklamační řád
- Vyřizování stížností, řešení spotřebitelských sporů
- Závěrečná ustanovení
-
1. Úvodní ustanovení a vysvětlení účelu všeobecných obchodních podmínek
1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále též uváděné jen zkratkou „VOP“) platí pro nákup a prodej digitálních produktů, fyzických produktů (obojí dohromady bude v dalším textu zkráceně označováno i jen jako „produkty“) a objednávku online i offline, živých workshopů, seminářů, kurzů, vzdělávacích pobytů a dalších služeb typu individuální či skupinových sezení, atd.v viz. výše (dále označovaných jen „vzdělávací akce“) přes webové rozhraní. VOP současně stanoví i bližší podmínky pro realizaci vzdělávacích akcí.
Samotný nákup produktů, objednávání vzdělávacích akcí a proces uzavření smlouvy je popsaný níže. VOP jsou dokumentem, který tvoří nedílnou součást smlouvy uzavřené mezi námi. Pokud by ve Smlouvě byla ujednání, která se liší od textu VOP, mají ujednání ve Smlouvě přednost.
2. Nákup produktů probíhá na základě Kupní smlouvy uzavírané mezi mnou Prodávajícím a vámi jako Kupujícím. Poskytování vzdělávacích akcí probíhá na základě Smlouvy o poskytování služeb uzavřené mezi mnou jako Poskytovatelem a vámi jako Klientem (jako příjemcem služby).
Pokud je ve VOP užíván pouze pojem „Smlouva“, rozumí se tím jak Kupní smlouva, tak Smlouva o poskytování služeb. Smlouva je uzavírána v českém jazyce, archivovaná v elektronické podobě a není přístupná třetím osobám. Smlouva je tvořena vaší objednávkou (vyplněným objednávkovým formulářem na webovém rozhraní) a jejím přijetím z mé strany a těmito VOP.
Proces uzavírání Kupní smlouvy je podrobně popsán v čl. 3. VOP. Tyto VOP jsou dokumentem, který je nedílnou součástí Kupní smlouvy a podrobně uvádí a vysvětluje práva a povinnosti obou stran kupní smlouvy, tedy Kupujícího i Prodávajícího.
3. VOP obsahují informace, které potřebujete mít k dispozici ještě před tím, než produkt, nebo vzdělávací akci koupíte. Prosím, přečtěte si VOP pečlivě a v případě, že k nim budete mít připomínky či dotazy, kontaktujte mně ještě před objednáním produktu. Kontakty naleznete také v čl. 2. VOP. Tím, že kliknete na tlačítko schvalující prodej produktu, nebo vzdělávací akce, mi dáváte signál, že jste VOP viděli, četli, a souhlasíte s takovým průběhem obchodu a spolupráce, jaký zde popisuji.
2. Důležité pojmy (definice)
1. PRODÁVAJÍCÍ.
Prodávajícím je: BcA. et BcA. Kateřina Kaclíková
IČ: 08870179
S místem podnikání: Černín 37, Zdice, 267 01
Kontaktní telefon: +420 605981549
Kontaktní e-mail: info@katerinakaclikova.cz
Zapsaná v živnostenském rejstříku.
Úřad příslušný podle §71 odst.2 živnostenského zákona: Městský úřad Beroun.
2. KUPUJÍCÍ.
Kupující je ten, kdo prostřednictvím webového rozhraní www.katerinakaclikova.cz uzavře se mnou jako Prodávajícím Kupní smlouvu, a tím koupí některý z produktů. Kupujícím může být podnikatel (podnikající fyzická osoba – OSVČ anebo právnická osoba, např. s.r.o. nebo akciová společnost) anebo spotřebitel.
3. SPOTŘEBITEL.
Spotřebitelem se podle zákona rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání. Pokud jste fyzická osoba a do objednávky uvedete IČO, budu mít zato, že Kupní smlouvu uzavíráte jako podnikatel, a ne jako spotřebitel.
4. SPOTŘEBITELSKÁ SMLOUVA.
Je to Kupní smlouva, ve které jako Kupující vystupuje spotřebitel. Podle platných zákonů je spotřebitel více chráněn než Kupující, který není spotřebitelem. Současně má prodávající i více povinností vůči spotřebiteli než vůči jinému Kupujícímu a je povinen poskytnout spotřebiteli informace stanovené jak občanským zákoníkem, tak zákonem na ochranu spotřebitele. Je-li Kupujícím jiná osoba než spotřebitel, neužijí se ta ustanovení VOP, která slouží výhradně pro ochranu spotřebitele.
5. SMLOUVA UZAVŘENÁ DISTANČNÍM ZPŮSOBEM.
Je to taková Kupní smlouva, která je uzavřena prostřednictvím PROSTŘEDKŮ KOMUNIKACE NA DÁLKU, tj. je uzavřena, aniž by se Prodávající a Kupující museli osobně potkat, protože ji uzavírají přes webové rozhraní nebo prostřednictvím mailové komunikace, telefonicky nebo s využitím obdobných komunikačních prostředků. Náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení a telefonní hovory) si hradíte sami a neliší se od běžné sazby účtované vaším operátorem, resp. poskytovatelem internetového připojení. Učiněním objednávky výslovně souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku.
6. ROZHODNÉ PRÁVNÍ PŘEDPISY.
Jsou to platné právní předpisy, kterými se řídí vztah mezi Kupujícím a Prodávajícím. Jde zejména o zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále též jen „NOZ“) a v případech, kdy je Kupujícím spotřebitel, je to i zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
3. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
1. Kupující objednává produkty a vzdělávací akce přes webové rozhraní, tj. skrze automatický objednávkový systém, odesláním vyplněného objednávkového formuláře.
2. POPIS PRODUKTŮ. Na webovém rozhraní je uveden podrobný popis nabízených produktů včetně uvedení toho, co obsahují, komu jsou určeny, co Kupujícímu mohou přinést a v jakém formátu jsou poskytovány, případně, zda jsou pro jejich efektivní používání a absolvování nutné ještě nějaké další podmínky. Je zde i podrobný popis bonusů, které jsou k jednotlivým produktům poskytnuty. Veškeré prezentace uvedené na webovém rozhraní jsou informativního charakteru. Jako Prodávající nejsem povinna uzavřít Kupní smlouvu ohledně těchto produktů. Ustanovení § 1732 odst. 2. NOZ se nepoužije.
3. OBJEDNÁNÍ PRODUKTŮ či VZDĚLÁVACÍCH AKCÍ. Pro objednání produktů a vzdělávacích akci přes webové rozhraní slouží objednávkový formulář, kde jako Kupující vyplníte vaše jméno, příjmení nebo firmu, adresu, email, telefonní číslo, u podnikatelů IČ, DIČ, a zvolíte způsob úhrady (podle typu formuláře na službu či produkt) a vyberete označením (zakliknutím) vybraný produkt nebo produkty.
Před odesláním objednávky vám je umožněno zkontrolovat a měnit údaje vložené do objednávkového formuláře a případně ještě opravit vzniklé chyby a nesrovnalosti. Objednávku odešlete kliknutím na tlačítko formuláře.
O obdržení objednávky vás budu informovat mailem zaslaným na vaši elektronickou adresu, kterou jste zadali v objednávce. Informace o obdržení objednávky je zasílána buď automaticky, nebo později osobně, podle typu produktu či služby. Není-li v potvrzení uvedeno, že objednávku přijímám, zašlu vám informaci o přijetí objednávky v následném e-mailu. Do okamžiku, než je vám doručeno potvrzení o přijetí vaší objednávky, je možné telefonicky nebo emailem (na adresu uvedenou v čl. 2. VOP) objednávku zrušit. Doručením potvrzení o přijetí objednávky na vaši elektronickou adresu uvedenou v objednávce je Kupní smlouva uzavřena.
Při jakýchkoli pochybnostech vás mohu kontaktovat za účelem ověření pravosti objednávky a nepodaří-li se pravost objednávky ověřit, bude se mít zato, že objednávka nebyla vůbec podána a jako takovou se objednávkou nadále nebudeme zabývat.
4. Kupní smlouva se uzavírá buď v českém nebo anglickém jazyce. Smlouva se uzavírá v elektronické podobě, tvoří ji vaše objednávka, její přijetí z mé strany a tyto VOP. Smlouvu archivuji v elektronické podobě, která není přístupná třetím stanám.
4. Cena produktů a platba
1. CENA PRODUKTŮ A VZDĚLÁVACÍCH AKCÍ
Na webovém rozhraní je vždy uvedena i aktuálně platná cena jednotlivých produktů a vzdělávacích akcí. Cena je platná po celou dobu, kdy je na webovém rozhraní uvedena. Pokud je uvedena akční cena / předprodejová / zaváděcí / či jiná sleva dále jen "speciální cena", je spolu s tím uvedeno i za jakých podmínek a do jaké doby speciální cena platí. Kalkulovaná cena uvedená v souhrnu objednávky (tj. předtím než kliknete na potvrzovací tlačítko objednávkového formuláře) je proto již cenou konečnou.
2. KUPNÍ CENA:
Sjednanou kupní cenou je cena uvedená u produktu či vzdělávací akce v okamžiku odeslání vaší objednávky (uvedená v odeslaném objednávkovém formuláři). Pokud by došlo ke zjevné chybě při uvedení ceny na webovém rozhraní (tím je myšlen především překlep, chyba při zadávání ceny) nebo k obdobné chybě v procesu uzavírání Kupní smlouvy, pak nejsem povinna vám za takovou zjevně chybnou cenu produkt dodat, a to ani v případě, že došlo k automatickému potvrzení o přijetí objednávky. V případě, že by již došlo z vaší strany i k úhradě této zjevně chybné ceny, jsem oprávněna od Kupní smlouvy odstoupit. Dojde-li ke změně kupní ceny v době mezi odesláním vaší objednávky a jejím potvrzením z mé strany, platí kupní cena platná v okamžiku odeslání objednávky, nedojde-li mezi námi k jiné výslovné dohodě.
3. DODÁNÍ.
Není-li mezi námi výslovně ujednáno jinak, jsem povinna vám produkty dodat až po úplném zaplacení sjednané kupní ceny.
4. ZPŮSOBY PLATBY.
Kupní cenu je možné uhradit následujícími způsoby:
1. Bezhotovostně bankovním převodem na můj účet (platba trvá většinou 1 – 2 pracovní dny): pokyny k platbě, v podobě faktury / zálohové faktury (dle typu produktu či vzdělávací akce), obdržíte v emailu potvrzujícím přijetí objednávky. Při platbě, prosím, nezapomeňte uvést příslušný variabilní symbol, aby mohla být platba rychle spárována a produkt co nejdříve dodán.
2. Bezhotovostně platebními kartami VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro (platba se provede ihned).
3. Online bankovním převodem (platba se provede ihned).
4. QR kódem (platba se provede ihned).
5. PayPalem (platba se provede ihned).
6. Popřípadě hotově, při osobním jednání
Platební metody jsou napojeny na platební formuláře společnosti FAPI Business s.r.o., která poskytuje zabezpečenou technologii pro zprostředkovávání plateb a online bankovních převodů. Pokud je ve formuláři možnost platby kartou, je tato platba zajišťováná buď skrze společnost GOPAY s.r.o., nebo Stripe, Inc., které zajišťují bezpečné a zabezpečené převody finančních prostředků.
Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému bankovnictví zadáváte pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu těchto společností.
Případné další způsoby platby budou uvedeny na webovém rozhraní nebo mohou být mezi námi výslovně dohodnuty. Kupní cena se hradí v korunách českých. V případě objednávek ze zahraničí se kupní cena hradí též v českých korunách popřípadě dle domluvy, nebo aktuálního nastavení formulářů.
5. SPLATNOST KUPNÍ CENY.
V případě bezhotovostního převodu je kupní cena splatná obvykle do 7 dnů od potvrzení přijetí objednávky (tedy od uzavření Kupní smlouvy), nebo déle. Aktuální datum splatnosti je vždy uvedené v pokynech k platbě, ve faktuře / nebo zálohové faktuře (dle typu produktu či vzdělávací akce). Kupní cena je zaplacena v okamžiku, kdy je příslušná částka připsána na můj bankovní účet. V případě online platby kartou nebo rychlým bankovním převodem je kupní cena splatná bezprostředně po uzavření Kupní smlouvy.
Ustanovení § 2119 odst. 1 NOZ se nepoužije.
Některé produkty a vzdělávací akce je možné hradit formou splátkového kalendáře, na základě nastavení objednávkového formuláře, či předešlé dohody.
5. Dodací podmínky
1. ZPŮSOB DODÁNÍ
Při koupi elektronického produktu bude digitální obsah přístupný ve formátu pdf, mp3, mp4, atp., nebo jiném obdobném elektronickém formátu, podle typu produktu či vzdělávací akce, a ujednání, a dodán po zaplacení kupní ceny na e-mail jako příloha e-mailové zprávy nebo zasláním odkazu, na kterém je obsah možno stáhnout či otevřít.
Při koupi online vzdělávací akce vám po uhrazení ceny budou zaslány uživatelské přístupy k platformám, na kterých se bude akce odehrávat (podmínky užívání jsou uvedeny v čl. VI těchto VOP).
Při koupi živé vzdělávací akce vám po uhrazení ceny budou zaslány informace ohledně vašeho přístupu a účasti na této vzdělávací akci (podmínky užívání jsou uvedeny v čl. VI těchto VOP).
V případě, že jsou informace či přístupy, nebo obojí, pro všechny přihlášené vzdělávací (živé či online) akce zpřístupňovány v určitý den, obdržíte je po zaplacení v tento předem ohlášený den.
Pokud je produkt, či vzdělávací akce přístupná skrze členskou sekci webového rozhraní. Budou vám tyto přístupové údaje poskytnuty elektronickou poštou.
Přihlášením se pomocí přístupových údajů do webového rozhraní členské sekce, vám pak bude digitální obsah (produkt, nebo vzdělávací akce) dodán zpřístupněním členské sekce.
Je-li to s ohledem na návaznost obsahu efektivní, budou vám jednotlivé lekce zpřístupňovány postupně, dle harmonogramu uvedeného na „nástěnce“ členské sekce vzdělávací akce.
2. DODACÍ LHŮTA.
Produkty a vzdělávací akce (přístupové údaje, informace o místě konánání a pod.) budou dodány do tří pracovních dnů poté, kdy bude platba připsána na můj bankovní účet. Není-li ujednáno jinak. U platby online platební kartou nebo rychlým online převodem, či QR kódem apod. mohou být některé elektronické produkty, v závislosti na svém charakteru, dodány obratem po provedení platby.
Výjimku tvoří situace, kdy on-line produkty a online vzdělávací akce kurz, či zprostředkovávané služby začínájí pro všechny přihlášené účastníky v konkrétní předem avizovaný den, nebo v den, který zavisí na společné dohodě obou stran.
3. FUNKČNOST A DOSTUPNOST.
Po dodání produktu či sjednání vzdělávací akce si prosím co nejdříve zkontrolujte funkčnost a dostupnost obsahu či vzdělávací akce a zjistíte-li nedostatky nebo vady, kontaktujte mě prosím, abych mohla provést nápravu. Podrobnosti jsou uvedeny v čl. 8. těchto VOP.
4. UŽITÍ PRODUKTU ČI VZDĚLÁVACÍ AKCE.
Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, abyste měli k dispozici příslušné hardwarové a softwarové vybavení umožňující zejména otevřít a pracovat s dokumenty ve formátu pdf, či video a audio soubory ve formátech mp3, či mp4 (podrobnosti obsahuje čl. 6. VOP).
6. Údaje o funkčnosti digitálního obsahu a jeho součinnosti s hardwarem a softwarem a ochrana autorských práv
1. Digitální obsah zasílám pouze vám, jako Kupujícímu, na vaši elektronickou adresu, případně zpřístupněním adresy webového rozhraní, kde je obsah umístěn. Digitální obsah vyžaduje k plné funkčnosti, abyste měli k dispozici hardwarové a softwarové vybavení umožňující otevřít a pracovat s dokumenty v předem avizovaném formátu (nejčastěji doc, pdf, jpg a MP3, MP4).
V případě přehrávání obsahu v rámci členské sekce je nutné se přihlásit do vašeho uživatelského účtu zadáním přístupových údajů.
Obsah přehrajete s pomocí internetového prohlížeče podporující video či audio přehrávání. Software musí obsahovat obvyklé zvukové kodeky. Pro on-line přehrávání obsahu je nezbytné, abyste byli připojeni k internetetové síti s dostatečnou rychlostí připojení.
Dále je nutné, aby váš hardware umožňoval zvukový výstup. Neodpovídám za nedostupnost obsahu v případě nefunkčnosti či pomalé rychlosti vašeho internetového připojení, či zařízení.
Může se stát, že je obsah krátkodobě dočasně nedostupný v případě údržby dat nebo výpadků serveru. Webové stránky mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění.
2. Produkty jsou mým autorským tvůrčím úsilým, vycházejícím z mých znalostí, zkušeností a praxe. Jedná se tedy buď o produkty, či návody a doporučení a záleží jen na vás, jak je v praxi použijete a jakou péči a úsilí budete věnovat uvádění těchto informací do praxe. Proto nemohu odpovídat za to, jakých konkrétních výsledků na základě produktů sami dosáhnete. Produkty nenahrazují osobní konzultaci.
Digitální obsah je chráněn autorským právem a není možné jej bez mého předchozího výslovného písemného souhlasu dále šířit nebo umožnit jeho užití dalším osobám. Porušení autorských práv je postižitelné nejen podle autorského zákona, ale může jít i o trestný čin.
3. UŽIVATELSKÝ ÚČET v rámci webového rozhraní. Po zakoupení vzdělávací akce obdržíte po úhradě ceny přístupové údaje k přihlášení do vašeho uživatelského účtu, tak jak je uvedeno v části o dodacích podmínkách (čl. V. VOP). Zavazujete se dodržovat mlčenlivost o přístupových údajích a neumožnit jejich použití třetím osobám. Jako Kupující se rovněž zavazujete udržovat vaše údaje uvedené v uživatelském účtu aktuální a pravdivé. V případě závažného porušení vašich povinností vyplývajících ze Smlouvy nebo těchto VOP jsem oprávněna vám uživatelský účet znepřístupnit či zrušit. Rovněž tak v případě porušení vašich povinností týkajících se ochrany autorských práv.
7. Odstoupení od kupní smlouvy
1. Ze zákona může spotřebitel od smlouvy uzavřené distančním způsobem zpravidla odstoupit bez udání důvodů ve 14denní lhůtě od uzavření kupní smlouvy.
Protože mi však maximálně záleží na vaší spokojenosti, poskytuji vám u některých produktu a živých akcí nad rámec zákonných povinností vyšší garanci spokojenosti. Můžete mít proto možnost ve lhůtě až 30 dnů (v uvedených případech elektronických produktů a vzdělávacích akcí) od uzavření Kupní smlouvy odstoupit bez uvedení jakéhokoli důvodu, pokud produkt nebo vzdělávací akce nesplní vaše očekávání, či i z jakéhokoli jiného důvodu.
V takovém případě mě prosím pro uplatnění garance spokojenosti informujte elektronicky na info@katerinakaclikova.cz. V informaci uveďte, jakou konkrétní lhůru využíváte pro své právo odstoupit od Kupní smlouvy v rámci garance spokojenosti využíváte, a přiložte prosím, pokud možno i doklad o koupi produktu nebo sdělte alespoň datum jeho nákupu, vaše identifikační údaje a údaj o tom, jaký produkt jste zakoupili. Odstoupit (využít garanci spokojenosti) lze jednoduše i vyplněním formuláře, který naleznete zde. V případě použití vzorového formuláře vám bez zbytečného odkladu potvrdím jeho přijetí. Odstoupení nemusíte nijak odůvodňovat.
2. Uplatnění garance spokojenosti formou podle předchozího odstavce ve 14denní či jiné (až 30denní) lhůtě, podle konkrétních produktů či živé akce, znamená, že musí být odstoupení od Kupní smlouvy odesláno emailem na info@katerinakaclikova.cz. Nejpozději do 14 dnů od doručení oznámení o využití garance vám vrátím peníze, které jsem od vás přijala jako platbu za produkt. Peníze vám vrátím stejným způsobem, jakým jste je uhradili.
3. Jako Kupující můžete od Kupní smlouvy odstoupit i v dalších případech stanovených zákonem nebo Kupní smlouvou a VOP, zejména v případě vadného plnění (článek VIII. VOP).
Jako Prodávající jsem oprávněna od Kupní smlouvy odstoupit v případě podstatného porušení vašich povinností z Kupní smlouvy, zejména v případě, kdy by došlo k neoprávněným zásahům do webového rozhraní, porušení autorských práv a v dalších případech stanovených zákonem.
Pokud by ze strany Kupujícího nedošlo k úhradě kupní ceny ani ve lhůtě 10 dní po splatnosti, Kupní smlouva se uplynutím této lhůty ruší. V případě odstoupení od smlouvy jsem oprávněna vám okamžitě zrušit přístup do členské sekce.
4. Je-li Vám společně s produktem poskytnut dárek, bonus, je darovací smlouva mezi námi uzavřená s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od Kupní smlouvy z vaší strany bez uvedení důvodů anebo k odstoupení od Kupní smlouvy z mojí strany pro podstatné porušení vašich povinností z Kupní smlouvy, pozbývá darovací smlouva účinnost a jste povinni mi poskytnutý dárek nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vrátit.
Veškeré dárky a bonusy jsou zasílány či zpřístupněny až po úhradě kupní ceny, není-li na webovém rozhraní uvedeno, že jsou posílány až po uplynutí lhůty garance spokojenosti.
8. Záruka, práva z vadného plnění, reklamační řád
1. Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými právními předpisy, zejména ustanoveními § 2099 až 2112 a § 2165 až 2174 NOZ.
2. Práva ze záruky se řídí zejména ustanoveními § 2113 až 2117 a § 2161 až 2164 NOZ.
3. Jako Prodávající vám odpovídám, že produkt při převzetí nemá vady. Jste-li spotřebitelem, pak v případě, že se vada projeví do 6 měsíců od převzetí, má se za to, že produkt byl vadný již při převzetí. Jste-li spotřebitelem, odpovídám i za to, že se vady nevyskytnou v záruční době, která činí 24 měsíců od převzetí produktu.
4. V případě výskytu vady, kterou nelze odstranit nebo v případě opakovaného výskytu vady nebo výskytu většího počtu vad máte právo požadovat výměnu produktu za nový anebo od Kupní smlouvy odstoupit. V případě, že neodstoupíte od smlouvy nebo neuplatníte právo na dodání nového produktu bez vad, můžete požadovat přiměřenou slevu. Přiměřenou slevu můžete žádat i v případě, že bych nebyla schopna vám nový produkt bez vad dodat, stejně tak i v případě, že bych nezjednala nápravu v přiměřené době nebo že by vám zjednání nápravy působilo značné obtíže. Vzhledem k charakteru produktu přichází v úvahu jako vada nedostupnost části obsahu, popřípadě chybějící nebo nečitelná část.
5. Práva z vadného plnění vám nenáleží, pokud byste před převzetím produktu věděli, že produkt má vadu, anebo byste vadu sami způsobili. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na vady způsobené nesprávným užíváním nebo uložením produktu.
6. Pokud vám nebyl produkt (resp. u online kurzu přístupové údaje) dodán v dodací lhůtě, prosím, zkontrolujte nejprve složky „hromadná pošta“„hromadné“, „promo“, „promo akce“, „akce “ nebo "spam". Pokud ani tam produkt (přístupové údaje) nenaleznete, uplatněte reklamaci dle následujícího odstavce.
7. Reklamaci u mě uplatněte bez zbytečného odkladu po zjištění vad. Reklamaci můžete uplatnit mailem na elektronickou adresu info@katerinakaclikova.cz nebo zaslat písemně na adresu uvedenou v čl. 2. VOP. Uvítám, pokud k reklamaci přiložíte i fakturu či jiný doklad o koupi, popis reklamované závady a návrh řešení reklamace. Reklamaci vyřídím bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, pokud se výslovně nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace vám poskytnu písemné potvrzení, jste-li spotřebitel.
9. Vyřizování připomínek, zpětné vazby, stížností, řešení spotřebitelských sporů
1. Máte-li k uzavřené Kupní smlouvě, jejímu plnění či mojí činnosti nějakou připomínku, zpětnou vazbu, nebo stížnost, kontaktujte mě prosím na: info@katerinakaclikova.cz, abychom věc mohli zdárně vyřešit.
2. Obecně se mé podnikání řídí dle norem živnostenského oprávnění, kontrolním orgánem je tedy příslušný živnostenský úřad a dohled nad dodržováním předpisů o ochraně spotřebitelů provádí Česká obchodní inspekce. Dodržování předpisů o ochraně osobních údajů pak dozoruje Úřad pro ochranu osobních údajů. I na tyto orgány se můžete obrátit se svými stížnostmi.
3. Pokud snad mezi mnou jako prodávající a vámi, jako spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, máte jako spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
10. Závěrečná ustanovení
1. Kupní smlouva je uzavírána na dobu určitou, do doby splnění povinností Prodávajícího a Kupujícího ze smlouvy vyplývající.
2. Ochrana osobních údajů je řešena samostatným dokumentem, který naleznete na webovém rozhraní.
3. Tyto VOP se mohou v průběhu fungování tohoto webového rozhraní jednostranně měnit, pro Kupujícího však vždy platí text obchodních podmínek účinný v okamžiku odeslání objednávky.
4. Tyto VOP jsou účinné od 1. 4. 2022.